XVIé Cicle Música al Museu

XVIé Cicle Música al Museu
Museu Comarcal de l’Horta Sud Josep Ferrís March (Torrent) - Juny 2019

Presentació
Reedició de l’històric volum La música popular (Institució Alfons el Magnànim, 2019) de Vicent Torrent
Amb Vicent Torrent i Josep Vicent Frechina
Hilari Alonso
Presenta el seu discA prop (Temps Record, 2019)

Membre del Grup de danses Baladre des de fa més de dues dècades, és cantador habitual en nits d’albaes, i també en rondes i saraus. Després d’haver participat en el projecte Home Romancer i haver intervingut en enregistraments discogràfics de Kepa Junkera o l’Ensemble Montcabrer, “A prop” (Temps Record, 2019) representa la seua estrena en solitari i se suma així a la nova generació de cantants tradicionals que estan ampliant i renovant el món del folk valencià.
El disc continua la tendència de barrejar repertori tradicional amb temes contemporanis.. Amb la intenció de fer música tradicional, però sense instruments de doble corda, els músics que han participat en la gravació del disc han sigut la banda habitual que acompanyarà a Hilari Alonso en els concerts: Xus Belda (percussió), David Borja (baix elèctric), Carlos Moisés (flauta travessera), Paula Rivera (violí), i Pere Ródenas (guitarra), qui, a més, ha estat el responsable de la producció i els arranjaments.